Jak mogę skontaktować się ze sklepem?
Możesz skontaktować się z nami telefonicznie (795022145 lub 795002130), przez czat dostępny na stronie lub mailem.
Czy muszę zakładać konto w celu złożenia zamówienia?
Nie, można złożyć zamówienie jako gość.
Czy mogę odebrać zamówienie w drogerii stacjonarnej?
Tak, jest możliwy odbiór zamówienia w drogerii stacjonarnej przy ulicy Budziwojska 327.
Czy zamówienie z odbiorem osobistym w drogerii stacjonarnej mogę opłacić na miejscu?
Nie, zamówienia z odbiorem osobistym musza zostać opłacone wcześniej.
Jak długo będę czekać na zamówienie z odbiorem osobistym?
Zazwyczaj jest to 1-2 dni. O możliwości odbioru Twojego zamówienia poinformujemy Cię przez SMS i e-mail.
Jak długo trwa rozpatrzenie reklamacji/zwrotu?
Na rozpatrzenie zwrotu/reklamacji sklep ma 14 dni od daty doręczenia towaru.
Czy mogę otrzymać fakturę Vat?
Tak, wystawiamy fakturę Vat, aby ją otrzymać podczas składania zamówienia należy wybrać tę opcję i podać odpowiednie dane.
Czy mogę dokonać zmian w opłaconym zamówieniu?
W celu zmiany w opłaconych ale niewysłanych zamówieniach prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.
Co mam zrobić w sytuacji, gdy nie zdążyłem odebrać zamówienia z paczkomatu/ punktu odbioru?
W takiej sytuacji prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta w celu znalezienia najkorzystniejszego rozwiązania.
Do kiedy muszę dokonać wpłaty za zamówienie?
Na opłacenie zamówienia czekamy do 7 dni, po tym czasie zamówienie zostanie anulowane.
Czy istnieje możliwość anulowania zamówienia?
Tak, zamówienie możemy anulować do momentu przekazania paczki firmie kurierskiej. w tym celu prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.
Możesz skontaktować się z nami telefonicznie (795022145 lub 795002130), przez czat dostępny na stronie lub mailem.
Czy muszę zakładać konto w celu złożenia zamówienia?
Nie, można złożyć zamówienie jako gość.
Czy mogę odebrać zamówienie w drogerii stacjonarnej?
Tak, jest możliwy odbiór zamówienia w drogerii stacjonarnej przy ulicy Budziwojska 327.
Czy zamówienie z odbiorem osobistym w drogerii stacjonarnej mogę opłacić na miejscu?
Nie, zamówienia z odbiorem osobistym musza zostać opłacone wcześniej.
Jak długo będę czekać na zamówienie z odbiorem osobistym?
Zazwyczaj jest to 1-2 dni. O możliwości odbioru Twojego zamówienia poinformujemy Cię przez SMS i e-mail.
Jak długo trwa rozpatrzenie reklamacji/zwrotu?
Na rozpatrzenie zwrotu/reklamacji sklep ma 14 dni od daty doręczenia towaru.
Czy mogę otrzymać fakturę Vat?
Tak, wystawiamy fakturę Vat, aby ją otrzymać podczas składania zamówienia należy wybrać tę opcję i podać odpowiednie dane.
Czy mogę dokonać zmian w opłaconym zamówieniu?
W celu zmiany w opłaconych ale niewysłanych zamówieniach prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.
Co mam zrobić w sytuacji, gdy nie zdążyłem odebrać zamówienia z paczkomatu/ punktu odbioru?
W takiej sytuacji prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta w celu znalezienia najkorzystniejszego rozwiązania.
Do kiedy muszę dokonać wpłaty za zamówienie?
Na opłacenie zamówienia czekamy do 7 dni, po tym czasie zamówienie zostanie anulowane.
Czy istnieje możliwość anulowania zamówienia?
Tak, zamówienie możemy anulować do momentu przekazania paczki firmie kurierskiej. w tym celu prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.